На головну Контакт Пошук
 
Центр Місцевої Демократії
Бібліотека
тематика: електронні видання
автор: В. Борщевський та ін.
видавництво: НАЦ "Інститут реформ"
рік видання: 2005
індекс Документа: 131
формат: Zip, 2.49 Мб
тематика: електронні видання
автор: В. Борщевський та ін.
видавництво: НАЦ "Інститут реформ"
рік видання: 2005
індекс Документа: 130
формат: Zip, 1.07 Мб
тематика: електронні видання
видавництво: НАЦ "Інститут реформ"
індекс Документа: 129
формат: Zip, 6.94 Мб
тематика: електронні видання
видавництво: ІМР/ ПАДКО/ Агентство США з міжнародного розвитку
рік видання: 2006
індекс Документа: 128
формат: Zip, 1.37 Мб
тематика: електронні видання
видавництво: ІМР/ ПАДКО/ Агентство США з міжнародного розвитку
рік видання: 2006
індекс Документа: 127
формат: Zip, 2.87 Мб
Проаналізовано основні причини неефективної роботи з інформування громадськості працівниками підприємств житлово-комунального господарства (ЖКГ). Обгрунтовано переваги надання інформації щодо стану та проблем підприємств ЖКГ через місцеву пресу. Детально розглянуто структуру опису житлово-комунального підприємства - своєрідного його "паспорта " та надано рекомендацї стосовно створення інформаційно-рекламних матеріалів, оприлюднення яких дозволить підвищити поінформованість та обізнаність мешканців із актуальних питань житлово-комунального обслуговування.
тематика: електронні видання
автор: Сафіуліна К.Р.
видавництво: ІМР/ ПАДКО/ Агентство США з міжнародного розвитку
рік видання: 2005
індекс Документа: 126
формат: Zip, 2.04 Мб
Виконано соціально-науковий аналіз партнерства та співробітництва, що розглядаються як стратегічна мета інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення, виявлено основні проблеми, що перешкоджають налагодженню довіри та порозуміння між підприємствами житлово-комунального господарства та споживачами. Надано обгрунтування необхідності проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи як складової процесу залучення громадськості до реформування ЖКГ. Розроблено рекомендації щодо актуалізації проблем ЖКГ у масовій свідомості, запропоновано методику формування громадської думки за допомогою проведення громадських форумів з актуальних питань житлово-комунального обслуговування. Наведено приклади успішного впровадження розроблених підходів для отримання громадської підтримки планів та заходів місцевих влад та підприємств ЖКГ із покращення стану підприємств та поліпшення якості послуг.
тематика: електронні видання
автор: Cвєженцева Ю.О., Сафіуліна К.Р.
видавництво: ІМР / ПАДКО / Агентство США з міжнародного розвитку
рік видання: 2005
індекс Документа: 125
формат: Zip, 0.99 Мб
Розглянуто питання громадської думки, її види та зв'язок громадської думки з моделлю актуалізації - порядком денним. Показано способи впливу на громадську сдумку через засоби масової інформації. Для перетворення популярної громадської думки у виважене громадське судження пропонується механізм громадських форумів. Ключовою ідеєю громадського форуму є обговорення проблеми шляхом виваженого діалогу. Наведено рекомендації для фасилітатора з організації та проведення громадських форумів. Розроблено дискусійні брошури з актуальних питань надання житлово-комунальних послуг.
тематика: електронні видання
автор: Сaфіуліна К.Р.
видавництво: ІМР/ ПАДКО/ Агентство США з міжнародного розвитку
рік видання: 2005
індекс Документа: 124
формат: Zip, 0.86 Мб
тематика: матеріали конференцій
видавництво: Український незалежний центр політичних досліджень
рік видання: 2005
індекс Документа: 123
формат: Zip, 0.48 Мб
тематика: матеріали конференцій
видавництво: Український незалежний центр політичних досліджень
рік видання: 2005
індекс Документа: 122
формат: Zip, 0.53 Мб
© Copyright 2011
Інститут демократії
імені Пилипа Орлика
Всі права захищені